משרד עורכי דין לדיני ביטוח

קצב החיים הקדחתני והמהיר בו אנו מתנהלים בשגרת היומיום, חושף אותנו מדי יום לפגיעות, תאונות, מחלות, נזקי רכוש וגוף, שיש בהם כדי להשליך מיד על איכות החיים שלנו ומהלכם התקין. אחת הדרכים להתמודד עם המצב היא לעשות פוליסת ביטוח פרטית, כך שבמידה ותתרחש בעתיד תאונה או פציעה נזיקית, נהיה מכוסים מבחינה כלכלית.

למרבה הצער, בלא מעט מצבים, אנו רוכשים פוליסות ביטוח ומשלמים סכומים לא מבוטלים במחשבה שאם חלילה נצטרך, חברת הביטוח תעמוד לצידנו, הרי שילמנו כל השנים האלה. לצערנו, אנו עדים למספר לא מבוטל של מקרים ביום יום בהן לאחר התממשות האירוע "שבמיוחד" בשבילו רכשנו את פוליסת הביטוח, התביעה נדחית על ידי חברת הביטוח, וזו מסרבת להעביר את הכספים לידי המבוטחים בטענות כאלה ואחרות.

דעו, דחיית תביעה על ידי חברת הביטוח אינה סוף פסוק! לאחר דחייה יש להיוועץ עם משרד עורכי דין לדיני ביטוח הבקיא בתחום שיבחן את דחיית חברת הביטוח ואת סיבת הדחיה, דחיות של תביעות על ידי חברות הביטוח הם דבר שבשגרה והן לקבלן מבלי לבדוק את כשרות הדחיה!

אם לא די, גם במקרי טל שיפרם בהם קמה לזכותנו הזכות לתבוע את המוסד לביטוח לאומי אנו עדים לקושי רב כאשר אלו הפונים אל המוסד לביטוח לאומי בתביעה לקבלת כספים מכוח החוק. לפיכך, הדרך המומלצת להתמודד עם סיטואציות אלה, היא לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מאת משרד עורכי דין לדיני ביטוח, המתמחה במימוש הזכויות של המבוטחים במסגרת תביעות נגד חברות הביטוח מכוח פוליסות ו/או קרן הפנסיה ו/או המוסד לביטוח לאומי.

התחום המשפטי

דיני ביטוח הינם תחום מורכב וסבוך וכוללים בתוכם קשת רחבה של תביעות נגד חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, קרן הפנסיה וגופים כלכליים אחרים. כך לדוגמה, בנושאי תביעות סיעוד, ביטוח חיים, בריאות, תאונות תלמידים, תאונות אישיות, מחלות קשות, נכות, נכות מתאונה, אובדן כושר עבודה ועוד. במקרים רבים, הגופים השונים דוחים תביעות לקבלת תגמולי ביטוח, ללא כל הצדקה חוקית או הגיונית, ומשאירים את המבוטחים מתוסכלים, פגועים וחסרי כל. שכן, אין בידם את הידע הנדרש, הכלים והביטחון לעמוד על זכויותיהם.

משרד עורכי דין לדיני ביטוח המייצג מבוטחים, נדרש לגלות בקיאות ושליטה גבוהה בעדכוני החקיקה ובהלכות הפסיקה וליישמם בהתאם למקרה הספציפי. בנוסף, יש לדעת כיצד להתנהל בצורה מיטבית ויעילה מול הטענות של חברות הביטוח, לנהל משא ומתן יעיל ולפעול במרץ עד השגת המטרה ומיצוי הזכויות של התובעים וזאת מבלי להתפשר על זכויותיהם. חשוב לציין, כי על מנת לנהל תביעות בתחום הביטוח בצורה מוצלחת ואפקטיבית, נדרשת מומחיות ספציפית של משרד עו"ד דיני ביטוח וביטוח לאומי, המכיר את התחום על בוריו.

אל מי מומלץ לפנות?

על מנת שתהיו סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים טיפול משפטי מהימן ומקצועי ונמצאים בידיים טובות, חשוב שתפנו רק אל עורכי הדין הטובים ביותר בתחום המתמחים בתחום דיני הביטוח בפרט. משרד עו"ד אלי פיס הוא משרד עורכי דין לדיני ביטוח, מיומן ומנוסה, אשר מייצג על בסיס יומיומי מבוטחים רבים ומסייע להם לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם על פי פוליסות הביטוח השונות. לכן, בכל סוגיה משפטית אנו מזמינים אתכם לפנות אל משרד עו"ד אלי פיס לקבלת ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות וליהנות משירות מקצועי, אישי ומסור.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות