משרד עורכי דין רשלנות רפואית

תחום הרפואה הינו דינמי ואינו צפוי, לצערנו, עתים קורים מצבים לפיהם הטיפול או ההליך הרפואי נכשלים ומסתיימים בגרימת נזקים ופגיעות למטופלים כתוצאה מהתרשלות רפואית, בדרגות חומרה שונות, עד למקרי מוות. אולם, יש לדעת שלא כל סיטואציה מהווה בהכרח רשלנות רפואית. תביעות בגין רשלנות רפואית הן מורכבות ויש להוכיח שהנזק שנגרם, התרחש בעקבות טיפול רפואי רשלני או אי מתן הטיפול המתאים. מכאן, ההמלצה היא לפנות אל משרד עורכי דין רשלנות רפואית מקצועי ומנוסה, על מנת שיבחנו את נסיבות המקרה ויגיש תביעה משפטית לפיצויים, במקרים המתאימים.

החקיקה הרלבנטית

במשפט הישראלי אין חקיקה ספציפית המסדירה את נושא הרשלנות הרפואית, אולם הוא מהווה חלק מעוולת הרשלנות, המעוגנת בסעיפים 36-35 לפקודת הנזיקין [נוסח חדש]. כך, ניתן לראות בכל מעשה או מחדל של הרופאים ו/או יתר הצוות המטפל, רשלנות רפואית, אם ייקבע שהם לא נהגו במיומנות ו/או במידת הזהירות הסבירה הנדרשות בנסיבות המקרה וכתוצאה מכך, נגרמו לאדם המטופל, נזקים שונים. המדובר במגוון מקרים, כגון רשלנות באבחון מחלות, ייעוץ שגוי במהלך הריון ולידה, ניתוח רשלני, מתן תרופה במינון לא מדויק, ביצוע טיפול בלי הסכמת מדעת של המטופל, טיפול שאין בו צורך וכדומה.

הוכחת רשלנות רפואית

על מנת שהנפגע יוכיח שאותו מקרה נופל לגדר רשלנות רפואית ויזכה בקבלת פיצוי כספי בגין הנזקים, עליו להראות כי מתקיימים כל היסודות הבאים:

  1. התנהגות רשלנית של הגורם המטפל
  2. מהו הנזק שנגרם למטופל
  3. קיומו של קשר סיבתי בין המעשה או המחדל לבין קרות הנזק. בעת ניהול התיק המשפטי, נדרש התובע להוכיח, ראשית, את העובדות לפי ראיות, מסמכים רפואיים ועדויות רלבנטיות, כאשר לאחר מכן יש להגיש חוות דעת רפואית לעניין הטיפול עצמו.

לפנות למומחים בתחום

עו"ד אלי פיס הינו עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון עשיר בטיפול וייצוג מקצועי ומוצלח של תובעים רבים, בתביעות בגין רשלנות רפואית, המוגשות נגד הצוות המטפל ו/או המוסדות הרפואיים. זאת, בנושאים של רשלנות בהענקת טיפול רפואי, שהות בבית החולים, ניתוחים, הריון ולידה, אבחונים לקויים ועוד. עו"ד אלי פיס וצוות משרד עורכי דין רשלנות רפואית, שמים דגש על מתן ליווי אישי וזמינות גבוהה עבור ציבור הלקוחות. בנוסף, ניהול כל שלבי ההליך נעשה בשיתוף פעולה של המומחים הרפואיים המובלים בישראל  לצורך חוות דעת רפואית. במקרה ואתם או יקרכם נפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית, הנכם מוזמנים לפנות אלינו, בכל עת, לקבלת ייעוץ משפטי אישי ללא כל התחייבות.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות