תביעת פיצוי נזקי גוף

מדי יום נגרמים לאנשים רבים בציבור נזקי גוף שונים, המצריכים הגשת תביעה משפטית וקבלת פיצוי כספי, כתוצאה מרשלנות בטיפול רפואי, תאונת עבודה, תאונות תלמידים, תאונות בעקבות נפילה במדרכה, נפילה מקורקינט בעקבות מפגע, נשיכת כלב וכדומה. בפקודת הנזיקין [נוסח חדש], מפורטות העוולות המשפטיות בגינן ניתן להגיש תביעת פיצוי נזקי גוף זמניים, בהן רשלנות, מטרד, השגת גבול, כליאה, הטעיה, הפרת חוזה ועוד. במסגרת התביעה, נכללים כל הנזקים הפיזיים והנפשיים אשר נגרמו לתובע, כאשר עליו מוטלת החובה להוכיח לבית המשפט את התקיימות עילת התביעה ואת חומרת הנזקים הרפואיים.

במקרים אלה, יש לערוך בירור יסודי ומעמיק של נסיבות המקרה, המצב הרפואי והערכת הנזקים ורק לאחר מכן לפנות לערכאה המשפטית המתאימה ולהגיש תביעת פיצוי נזקי גוף. לשם כך, מומלץ להסתייע בשירותיו המקצועיים של עו"ד אלי פיס, המתמחה בדיני נזיקין וייצוג תובעים בלבד שניזוקו בגופם כתוצאה מרשלנות ו/או מפגעים שונים.

עקרון ההתיישנות

על פי חוק ההתיישנות, תשי"ח – 1958, מועדי ההתיישנות בתביעות בגין נזקי גוף, נספרים החל מהיום בו ארע הנזק והתביעה מתיישנת עד תקופה של 7 שנים מעת קבלת האבחנה, אך לא מעל 10 שנים מקרות הפגיעה. כאשר מגישים תביעת פיצוי נזקי גוף יש הכרח לבחון את גורם ההתיישנות, אחרת התביעה עלולה להידחות על הסף.

בגין אילו מקרים ניתן לתבוע?

נזקי גוף מתרחשים בדרך כלל תוך כדי ההתנהלות הרגילה והיומיומית של האנשים ויכולים לקרות באינספור מצבים אפשריים, אם בשל נפילה בשטח ציבורי, קבלת טיפול רפואי לקוי, תאונה עם קורקינט חשמלי בעקבות בור, תאונה במקום העבודה או רשלנות בניתוח, כאשר כל מקרה צריך להיבחן בצורה ספציפית לפי מכלול הנסיבות ולהיות מטופל בדרך משפטית אחרת. בנוסף, חשוב לזכור שלא כל מקרה בו נגרמו נזקי גוף, מהווה אוטומטית עילה להגשת תביעה. כחלק מתפקידו, על עורך הדין המטפל בתיק, לבחון את כל פרטי האירוע בצורה מעמיקה ויסודית, לעבור על חומר הראיות, המסמכים הרפואיים ולהיעזר בגורמים מקצועיים מומחים מתחומי הרפואה והבטיחות, בהתאם לנסיבות המקרה גופן.

תביעת פיצוי נזקי גוף זמניים מהווה משימה ארוכה ומורכבת וישנה חשיבות רבה לכך שכל מקרה ינוהל בקפידה, בסבלנות וביעילות, על ידי עורך דין מקצועי ומיומן, המתמחה בנזיקין. לכן, אם נפגעתם בתאונה, מחלה או פציעה ונגרמו לכם נזקי גוף, אנא פנו כעת אל עו"ד אלי פיס ותקבלו מידע מהימן אודות דרכי הפעולה המומלצות, על מנת שתמצו את מלוא זכויותיכם ותזכו בקבלת הפיצוי הכספי המקסימלי בגין נזקי הגוף שנגרמו לכם. אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות בה נעריך את תביעתכם.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות