משרד עו"ד אובדן כושר עבודה

כל אדם אשר נפגע או חלה ולמעשה איבד את כושר עבודתו, מתמודד עם מצוקה כלכלית בשל צמצום השכר או הפסקה מוחלטת של ההכנסות. אין ספק, כי זוהי סיטואציה קשה, מכאיבה ומתסכלת היכולה להיות לתקופה זמנית או לצמיתות. מצב שבו אדם נמצא באובדן כושר עבודה  משפיעה ישירות גם על יתר בני המשפחה ולא פעם הנטל עובר לידיהם. בדיוק למקרים כגון אלו קיימות בשוק פוליסות ביטוח למקרים בהן אדם מאבד את כושר עבודתו, לכן, בטרם חלילה נגיע או יקרינו למצב זה, רצוי לבדוק בקפידה יתרה את כל הגורמים מהם ניתן לקבל פיצוי כספי, לדוגמא במקרה בו התאונה מהווה תאונת עבודה ישנה אפשרות לקבלת קצבה ממוסד לביטוח לאומי או במקרה בהן רכשנו פוליסות ביטוח פרטיות מחברות הביטוח או במקרה הנפוץ כיום שהוא מרכיב אובדן כושר עבודה שאנו רוכשים כאשר אנחנו מצטרפים אל קרנות הפנסיה ועוד. אך לצערנו, הגשת תביעה להכרה במצב הרפואי ובמצב התפקודי שלא מאפשר לנו לעבוד מומלץ לפנות לקבלת שירותים משפטיים מאת משרד עו"ד אובדן כושר עבודה ו/או משרד עו"ד נזקי גוף המתמחים בתחום.

מהו ביטוח אובדן כושר עבודה?

במרבית הפוליסות, הרכיב של ביטוח אובדן כושר עבודה הוא נספח לביטוח חיים או לקרן הפנסיה אך קיימות כיום גם לא מעט פוליסות פרטיות שאנו יכולים לרכוש ישירות מחברות הביטוח למקרה שבו נגיע אנו או יקרינו למצב שבו נאבד את כושר עבודתנו, קרי, מצב של אובדן כושר עבודה במידה שהמקרה המבוטח עונה על כל התנאים המצוינים בפוליסת הביטוח, המבוטח יהיה זכאי לקבלת תגמולים חודשיים..

חשיבות הפנייה לגורם מקצועי

לצערנו, אנו נתקלים ביום יום, באנשים שנפגעו בתאונות עבודה ו/או נקלעים למצב בריאותי  ואינם יודעים מהן זכויותיהם החוקיות או שאינם מחזיקים בידע התיאורטי ובכלים המעשיים הדרושים על מנת לתבוע את הפיצוי המגיע להם, בצורה מהירה וקלה. מנגד, חברות הביטוח המונעות מדאגה לרווחים ולאינטרסים הכלכליים שלהן, לא פעם דוחות תביעות של מבוטחים או לחילופין מוכנות לשלם להם רק חלק מסכום הפיצוי, מכל מיני סיבות, שלעתים אינן עומדות בתנאי החקיקה ולכן בכל מקרה של דחיית תביעה להכרה במצב של אובדן כושר עבודה, אל להרים ידיים! לא פעם דחייתם של חברות הביטוח הן שרירותיות ועובדות על שיטת "מצליח", לדוגמה, במרבית הפוליסות שנמכרות כיום  ישנו מונח "כל מקצוע סביר", רגע, מה זה "כל מקצוע סביר?" המדובר בביטוי שניתן לפרש בדרכים שונות, לדוגמה- אדם שאיבד את יכולתו ללכת ואינו כשיר לעבודה אך חברת הביטוח דוחה את תביעתו בטענה שעל אף שאינו יכול ללכת הוא יכול לשבת ולענות לטלפונים או לעבוד כשומר בישיבה. מונח זה מאפשר לצערנו לחברות הביטוח להתנער מאחריותם ולדחות לא פעם את תביעת המבוטח ששילם פרמיות במשך שנים אך ברגע האמת- חברת הביטוח מתנערות ודוחה את תביעתם לאובדן כושר עבודה.

המלצתנו במקרים אלו מומלץ לפנות כמה שיותר מוקדם, לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי של משרד עו"ד אובדן כושר עבודה ו/או משרד עו"ד נזקי גוף המתמחה בתחום דיני הביטוח ודיני נזיקין. כחלק מתפקידם, אחראים עורכי הדין על הכנה והגשת התביעה לחברת הביטוח ודואגים לטיפול מהיר ויעיל בנושא בליווי מומחים רפואיים, על מנת שהמבוטחים שהמבוטח שמגיש את תביעתו לאובדן כושר עבודה יצלחו את תביעתם ויקבלו את הפיצוי המגיע להם.

משרדנו מתמחה בכל הקשור למקרים של אובדן כושר עבודה. במקרה שבו חלילה נפגעתם בין אם  ובין חליתם ואיבדתם את כושר העבודה, אנו מזמינים אתכם לפנות אל משרדנו, משרד עו"ד אלי פיס. משרדנו מתמחה בהגשת תביעות אובדן כושר עבודה, מימוש פוליסות ביטוח וכל הקשור לנזקי גוף. עו"ד אלי פיס בעל ניסיון רב ומוצלח בייצוג מבוטחים המייצג אך ורק תובעים ואינו מייצג חברות ביטוח וישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות