איך לבחור עורך דין לנזקי גוף?

איך לבחור עורך דין לנזקי גוף?

עו"ד אלי פיס

פעמים רבות במהלך החיים, מתרחשות תאונות ואירועים פתאומיים הגורמים לנזקי גוף ופציעות ומצריכים פנייה מיידית לקבלת סיוע משפטי. כך לדוגמא נפילה במדרכה נחשבת אירוע נזיקי בגינו ניתן להגיש תביעה נגד עירייה ו/או כל גורם רלבנטי אחר ולדרוש קבלת פיצוי כספי. דיני נזיקין כוללים אינספור מצבים לא מתוכננים, בהם תאונות דרכים, נפילות בבית ספר, תאונות במהלך העבודה, רשלנות רפואית ועוד. זהו תחום משפטי מאוד מורכב, דינמי ומאתגר, המצריך בקיאות בחוקים רבים ובהלכות הפסיקה. מכאן, לעורך הדין המטפל בתיק יש חלק מכריע בסיכויי ההצלחה של התביעה שלכם. מדובר בהחלטה חשובה שיש לקבל בצורה שקולה וזהירה, לאחר התרשמות אישית מעורך הדין.

איזה פרמטרים צריך להביא בחשבון?
מומחיות בתחום ומקצועיות:
שוק עורכי הדין במדינת ישראל, מוצף בעורכי דין רבים, המטפלים בכמה תחומים משפטיים בו זמנית ומציגים עצמם כמומחים בכל אחד מהתחומים. אולם, למצב זה יכולה להיות השפעה על רמת הידע המשפטי, המומחיות והמקצועיות שלהם בטיפול במקרים ספציפיים של נזקי גוף. לכן, מומלץ לפנות לעורך דין העוסק בצורה יומיומית בנזקי גוף וזהו תחום התמחותו העיקרי. משרדנו חי ונושם את התחום, ונהנה משיתוף פעולה עם המומחים המובלים בתחום הרפואי, כך שתזכו לקבל טיפול רפואי מצוין ולקבל חוות דעת רפואית מקצועית שהיא חלק מהותי בהצלחת התביעה. חשוב מאוד לוודא כי לעורך הדין אליו אתם פונים ישנה הסמכה כחוק מטעם לשכת עורכי הדין בישראל וישנו איסור להסתייע בכל גורם אחר המציע שירותי ליווי וייצוג משפטיים.

שירות איכותי ויחס אישי:
חלק מהותי מהטיפול המשפטי בנזקי גוף הוא הנגישות, הזמינות והיחס אותו אתם מקבלים מעורך הדין. פעמים רבות מדובר במצבים רגישים, הדורשים אמפתיה ויחס אדיב ומכיל. בנוסף, אם ניקח לדוגמא נפילה במדרכה, זה אירוע שעשוי להתפתח בכל מיני דרכים ולכן הכרחי שתהיה לכם נגישות מירבית וקשר אישי רצוף עם עורך הדין. בצורה זו, תוכלו להעלות שאלות ולקבל תשובות

שיתוף פעולה ותקשורת טובה:
לרוב, תביעות נזקי גוף אורכות זמן רב, הן סבוכות ומצריכות שיתוף פעולה, אמון ותקשורת מעולה בין עורך הדין לבין הלקוח. אחד הדברים החשובים שיהיו במערכת היחסים בין הצדדים זה כימיה אישית, אמונה בתהליך ואינטרס משותף להצליח ולמקסם את סכום הפיצויים. ישנה חשיבות רבה לכך שעורך הדין המטפל יאמין בגרסת הלקוח וישקיע את כל המאמצים הדרושים כדי להשיג את התוצאה המשפטית הטובה ביותר בשבילו.

פגישה אישית:
לפני שאתם מחליטים על עורך דין מסוים, מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית עם מספר עורכי דין המתמחים בדיני נזיקין, בכדי לקבל את חוות דעתם המקצועית על המקרה, לשאול שאלות, להבין מיהו עורך הדין שיטפל במקרה שלכם באופן אישי. ייחודיות משרדנו הינה השירות והלווי האישי. כל תיק הוא עולם ומלואו, כאשר המקרה שלכם מגיע למשרדנו הוא לא עובר ידיים, הוא מטופל בסופו של דבר באופן אישי על ידי עורך הדין אלי פיס, ועל כן, חשוב מאוד להתרשם מעורך הדין באופן אישי

לרוב, בתחום דיני הנזיקין שכר הטרחה של עורכי הדין נקבע לפי אחוזים מהסכום הסופי שייפסק בתיק, לכן, חשוב שתשאלו את עורך הדין במהלך הפגישה, מהו גובה שכר הטרחה שהוא גובה, מה כולל הטיפול המשפטי, מי מטפל בתיק ומופיע בערכאות המשפטיות ועוד. בסופו של יום, הבחירה נעשית על פי אינטואיציה אישית שלכם. חשוב שתבחרו בעורך הדין שהשאיר עליכם רושם טוב, נתן לכם תחושה חיובית ואתם סבורים כי תצליחו להתנהל יחד בצורה טובה.

במידה והנכם זקוקים לעורך דין בתחום הנזיקין, נשמח להעניק ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות במשרדנו.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות