קבלת פיצוי תאונת דרכים

קבלת פיצוי תאונת דרכים מקסימלי, מושתת לרוב על רישומים רפואיים, אחוזי הנכות הרפואית-תפקודית שנקבעו לנפגע בין עם אחוזי נכות שנקבעים על ידי המוסד לביטוח לאומי במקרה של תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה ובין עם אחוזי נכות שנקבעים על ידי מומחה מטעם בית המשפט., יכולת ניהול ההליך, התנהלות עורך הדין אל מול הגורמים האחראיים והניסיון המקצועי של עורך הדין המטפל בתיק אלו גורמים מכריעים לקבלת פיצוי מקסימלי. בין אם מדובר בתאונת דרכים קלה או חמורה, קבלת פיצוי נזקי גוף זמניים גבוהים ומימוש הזכויות החוקיות במלואן, מושפעת מליווי של עו”ד המתמחה בדיני נזיקין ובתאונות דרכים.

מי זכאי לפיצוי? 

קבלת פיצוי נזקי גוף זמניים עומדת לכל אדם אשר היה מעורב בתאונת דרכים ונגרמו לו פגיעות ונזקים גופניים כתוצאה ממנה. חשוב לומר, אין חשיבות לגובה נזק "הפח" שנגרם לרכב בעקבות התאונה. ישנם מקרים בהן אדם היה מעורב בתאונת דרכים ורכבו נהרס קליל אך יצא ללא כל פגע, וישנם מצבים בהן אדם היה מעורב בתאונת דרכים "קלה" שבה לא נגרם נזק פח רציני לרכב אך גופו או נפשו נפצעו בעקבות התאונה, במצב זה, רשאי הנפגע להגיש תביעה נגד פוליסת ביטוח החובה של הרכב שבו הוא נסע או נהג, במידה ומדובר בהולך רגל, עליו לתבוע את הביטוח החובה של הרכב הפוגע. הזכאות להגשת בקשה לפיצוי כספי אינה קשורה לשאלת הגורם האשם בקרות התאונה וגם כאשר מדובר בנזקים קלים יחסית, בהם לא הוגש סיוע רפואי, האפשרות הזו עדיין נשמרת.

איך יודעים מהו סכום הפיצוי?

לרוב, ככל שמדובר בתאונת דרכים רצינית ומורכבת, יהיו גם פגיעות ופציעות קשות לגוף, ובהתאם לכך, סכום הפיצויים בגין האירוע יהיה גבוה יותר. חשוב לציין, כי על אף שבדרך כלל שמים דגש על הנזקים הפיזיים שקרו כתוצאה מהתאונה, ניתן פיצוי כספי גם על הנזקים הנפשיים לרבות מחלות ובעיות רפואיות שנגרמו לנפגע. כך, בשל האירוע הטראומתי יכולות להופיע מחלת הסכרת, עלייה בלחץ הדם, פסוריאזיס, פיברומיאלגיה ועוד. כמו כן, בתי המשפט קובעים את גובה הפיצוי בהתבסס על ראשי הנזק כגון: החזר הוצאות נסיעה והוצאות עבור טיפולים רפואיים, עזרה וליווי צמוד, אובדן השתכרות לעבר ולעתיד, כאב וסבל שנגרמו לנפגע ועוד.. כל מקרה לגופו.

מה צריך לעשות?

אין ספק, שתאונת דרכים מהווה אירוע קשה המצריך מהנפגעים ובני משפחתם, כוחות נפשיים עצומים כדי להצליח להתאושש ולחזור לתפקוד התקין במהרה. לנפגעים מוקנות מגוון זכויות, העשויות להקל על תהליך ההחלמה והשיקום ולזרז את החזרה לניהול אורח חיים רגיל. עו"ד אלי פיס, הינו עורך דין המתמחה בטיפול בכל הנוגע אל קבלת פיצוי תאונת דרכים ויכול לסייע ולהקל על ניהול ההליך והביורוקרטיה הנלווית אליו תוך חתירה לקבלת הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם.

אם נפגעתם בתאונת דרכים ואתם סובלים מנזקי גוף ונפש, עו"ד אלי פיס וצוות משרדו ישמחו לעמוד לשירותכם ולהשיב על כל שאלותיכם. כל אירוע של תאונת דרכים הוא שונה מקודמו וכך גם נזקי הגוף שנגרמו כתוצאה ממנו, ולכן חשוב לפנות מיד לקבלת סיוע וייעוץ משפטי, על מנת שתוכלו לקבל את מקסימום הפיצויים. אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות בה נעריך את תביעתכם.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות