משרד עורך דין לנזקי גוף

משרד עורך דין לנזקי גוף עוסק בטיפול במגוון מקרים, בהם לאדם נגרמו נזקים הן גופנים והן נפשים בעקבות התרשלות של גורם כלשהו (המזיק). אותו אדם שנפגע בעקבות התרשלות, זכאי להגיש תביעה משפטית לקבלת פיצוי כספי כנגד אותו גוף או אדם שהתרשל ובעקבות התרשלותו נגרם נזק גוף. תביעה לקבלת פיצוי לנזקי גוף הינה הליך מורכב, במסגרתו יש להוכיח את אחריותיו של המזיק לקרות הנזק הן בעזרת מחשבה יצירתית והן בעזרת מומחה בתחום הבטיחות, לאמוד את אחוזי הנכות בעזרת חוות דעת רפואית מקצועית להערכת הנזק גוף שנגרם בעקבות התרשלותו של אותו גוף או אדם ועוד. לכן, על מנת להצליח בתיקים אלה ולזכות במרב הפיצויים דרוש ידע מקצועי בתחום נזקי הגוף.

סוגי התביעות 

תחום דיני הנזיקין הינו תחום רחב ביותר שמטרתו היא למעשה "להשיב את המצב לקדמותו" של אותו אדם שנפגע שכן תאונות יכולות להתרחש בסיטואציות רבות במהלך היום יום – תוך כדי עבודה, מחלות מקצוע, תאונות בכבישים, נפילות מקורקינט חשמלי בעקבות בור, נפילה מאופניים בעקבות בור, נפילה בעקבות מדרכה שבורה, נזק גוף יכול להיגרם בעת קבלת טיפול רפואי, נזק גוף בעקבות רשלנות רפואית, תאונות של תלמידים במערכת החינוך, תאונות במהלך פעילות ספורט, תאונות במהלך השירות צבאי, נפילות בשטחים ציבוריים וכן הלאה. המשותף לאירועים אלה הוא שכתוצאה מהם סובלים הנפגעים מנזקים פיזיים ונפשיים המותירים אצלם פגיעות ונכויות זמניות או נכויות שנשארות לצמיתה למשך כל חייו של הנפגע, הכל לפי נסיבות המקרה. במקרה ואדם נפגע בעקבות התרשלות של גוף כזה או אחר, קמה לזכותו של הנפגע שורה של זכויות אותן הוא יכול לתבוע ולקבל פיצוי כספי בעקבות אותה התרשלות שגרמה לנזק גוף שנגרם לו, פיצוי זה מיועד לסייע לו ולבני משפחתו בהתמודדות ולהשיב את מצבו לקדמותו, לפחות בהיבט הכלכלי.

שירותים משפטיים

במסגרת תפקידו, משרד עורך דין לנזקי גוף אחראי על ניהול התיק מראשית הדרך החל משלב איתור הגורמים האחראיים, בניית האחריות, חישוב פיצויים  בגין ההפסדים שנגרמו בעקבות התאונה, הפסדי השתכרות עתידים, הוצאות רפואיות ועוד. לכן, ישנה חשיבות רבה לפנות למשרד מקצועי ומיומן המתמחה בתחום דיני הנזיקין, שידע לנתח את הנסיבות, לבנות טקטיקה להצלחה, לאתר את המסמכים והאישורים הנדרשים להוכחות המקרה, להתוות דרך פעולה נכונה, להתמודד עם הטענות הנגדיות שקמות במהלך ההליך ולמעשה להילחם לקבל הפיצוי שמגיע לאדם שנפגע.

עו"ד אלי פיס, עורך דין לנזקי גוף  המתמחה בתחום דיני הנזיקין ודיני הביטוח בלבד, הינו עו"ד מקצועי, המתמחה בייצוג של תובעים בלבד במגוון רחב של מקרים, בין אם מדובר על נזקי גוף קלים או חמורים. צוות המשרד מעניק ללקוחותיו יחס אישי, טיפול מסור ומקצועי תוך חתירה לקבלת הפיצוי המקסימלי עבור לקוחותיו א נזק הגוף שנגרם להם. משרד עו"ד אלי פיס נהנה מליווי של מומחים רפואיים מהשורה הראשונה לכל שלבי ההליך. עו"ד אלי פיס וצוות המשרד שמים דגש על הענקת שירות משפטי מקצועי וזמין לציבור הלקוחות המשלב גישה יצירתית ואפקטיבית. לפיכך, ככל ואתם או היקרים לכם נפגעתם ונגרם לכם נזקי גוף כזה או אחר, נשמח לסייע לכם בבירור ומימוש הזכויות ולהעניק לכם שירות משפטי איכותי ולסייע לכם בקבלת התגמולים והפיצויים המגיעים לכם כחוק.  אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא כל התייבות בה נעריך את תביעתכם.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות