עו"ד אובדן כושר עבודה

מצב של אובדן כושר עבודה הינו מצב פתאומי הנגרם לרוב בעקבות אירוע של תאונה, פגיעה או מחלה כלשהם, המונעים מהאדם להמשיך ולעבוד כרגיל, כך שהוא אינו מסוגל עוד לקיים את עצמו ואת משפחתו מבחינה כלכלית בעקבות מצבו הרפואי.

דרכי הפעולה האפשריות

מימוש זכויות במוסד לביטוח לאומי:

על פי חוקי מדינת ישראל, כל אדם מעל גיל 18 המשלם ביטוח לאומי, מבוטח במקרה של אובדן כושר עבודה. דבר החקיקה המרכזי הוא חוק הביטוח הלאומי, תשנ"ה – 1995 בו ישנה הגדרה של אובדן כושר עבודה ולפיו קובעים את אחוזי הנכות הרפואית והתפקודית של כל מבוטח ואת אי כושרו לעבוד. מכאן, במקרה של אובדן כושר עבודה, יכול הנפגע לפנות בתביעה בגין נכות כללית או תאונת עבודה אל המוסד לביטוח לאומי.

תביעה לקבלת תגמולי ביטוח מכח פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה מחברת הביטוח או קרן הפנסיה:

חלק ניכר מהאוכלוסייה בארץ מבטחים את עצמם באופן פרטי, באחת מחברות הביטוח בביטוח למקרה של אובדן כושר עבודה, קרי, מצב שאם חלילה אדם יקלע למצב שבו איבד את כושר עבודתו יוכל לפנות אל חברת הביטוח לקבלת תגמולי ביטוח בגין מצבו וכל זאת כמובן בכפוף לעמידה בהוראות הפוליסה בה הוא מבוטח.

עו"ד אלי פיס, משרד עורך דין לאובדן כושר עבודה, מתמחה במתן סיוע משפטי מקצועי וייצוג של תובעים שאיבדו את כושר עבודתם וייצוגם לרבות טיפול טרם הגשת התביעה לגופים הנדרשים בעקבות מצבם הרפואי וכן בטיפול במצבים בהם חברת הביטוח ו/או המוסד לביטוח לאומי, דחו את תביעתם לקבלת תגמולים כספיים.

במידה ותביעתכם לקבלת תגמולי ביטוח בגין אובדן כושר עבודה נדחו על ידי חברת הביטוח ו/או תביעתכם לנכות נדחתה על ידי המוסד לביטוח לאומי זהו לא סוף פסוק! יש לבחון את סיבת הדחיה ולא להרים ידיים, עו"ד אובדן כושר עבודה, המתמחה בתחום ידע לבחון את המקרה הספציפי שלכם ולהילחם על המגיע לכם במידה והדחיה נעשתה באופן שרירותי.

מה חשוב לדעת?

כאשר אדם נקלע לסיטואציה של אובדן כושר עבודה, הדרך הנכונה והיעילה ביותר לטפל בכך, היא קודם כל לבדוק בצורה מקצועית, איזה זכויות מגיעות לו מכוח החוק, קרנות הפנסיה והפוליסות השונות שרכש ממיטב כספו. חשוב לדעת, כי ישנם הבדלים בפוליסות הביטוח מבחינת התנאים, ההגדרות של האירוע הביטוחי, הכיסויים הביטוחים וגובה סכומי הפיצוי הכספי. בנוסף, יש להבחין בין מקרים לפיהם כתוצאה מהפגיעה האדם אינו יכול להמשיך לעסוק באותו מקצוע, אולם הוא מסוגל לעבוד ולהתפרנס מעבודה אחרת, מקרה זה הוא הנפוץ ביותר בקרב המבוטחים וחברות הביטוח לא מהססות למכור פוליסות אלה למבוטחים שכן מקרים אלו הם המקרים בהם כוחן של חברות הביטוח הוא גדול משמעותי משל המבוטח ולצערנו דחיות רבות נעשות על בסיס טענה זו. לכן, לפני שפונים לגורם המבטח, חשוב מאוד לקבל סיוע והכוונה מאת משרד עורך דין לאובדן כושר עבודה. זאת, על מנת שיוכלו לבחון את נסיבות המקרה, לקרוא את כל סעיפי ותנאי הפוליסה, לעבור על המסמכים והאישורים הרפואיים ולהמליץ על דרך הפעולה המתאימה.

בכדי שתקבלו מענה הולם ומקצועי בכל שאלה ובעיה בנושא אובדן כושר עבודה ונזיקין, אל תהססו לפנות אל עו"ד אלי פיס, עו"ד אובדן כושר עבודה וצוות משרדו, אשר ישמחו ללוות אתכם באופן אישי ויעשו את מירב המאמצים בכדי להשיג בשבילכם את מלוא הפיצוי הכספי לו אתם זכאים מכוח הדין.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות בה נעריך את תביעתכם.

אנו מתגאים בשירות החם והאישי המוענק ללקוחותינו לצד מקצועיות ויצירתיות בניהול התיקים. אנא פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות:

יעוץ ראשוני ללא התחייבות